Lecturas de Educación Comparada e Internacional

Luis Miguel Lázaro, ed.

ISBN: 978-84-370-9076-4

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: història de l'educació

Any ed.: 2013

Aquest volum recull les col·laboracions dels membres de la Junta directiva de la Societat Espanyola d'Educació Comparada pertanyents a diferents Universitats del país, convertint-se en una obra plural tant en enfocaments teòrics i ideològics com en continguts i metodologies. El marc comú delimitat és el de l'Educació Comparada i Internacional, oferint així la riquesa de les diferents aportacions, territoris de reflexió i intervenció, propis de l'Educació Comparada, l'Educació Internacional, els Drets del Xiquet i l'educació, l'Educació Social comparada, o la Cooperació al Desenvolupament i l'educació. Es representa la pluralitat d'entendre i compartir la tasca, amb la voluntat de poder reflexionar i debatre en les aules amb l'alumnat, per a aprendre i avançar amb els col·legues que treballen en el mateix camp.

Lázaro Lorente, L. M. [Luis M.] (2013). Lecturas de Educación Comparada e Internacional. Universitat de València.

Lázaro Lorente, Luis M. Lecturas de Educación Comparada e Internacional. Universitat de València, 2013.

LÁZARO LORENTE, Luis M. Lecturas de Educación Comparada e Internacional. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-9076-4.

Lázaro Lorente, Luis M. Lecturas de Educación Comparada e Internacional. Valencia: Universitat de València; 2013. 224 p.