La universalidad de los derechos sociales: el reto de la inmigración

Maria José Añón, ed.

Col·lecció: Drets Humans

ISBN: 978-84-370-5863-4

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2004

Format: 15,5 x 21,5 cm

Els treballs d'aquest volum s'aproximen a qüestions com la integració social dels immigrants o les polítiques d'immigració, des de la pregunta per « La universalitat dels drets socials». Universalitat que queda en dubte quan es rebaixen aquells drets que aporten les claus de la integració i la pertinença a la comunitat política, graus de reconeixement i efectivitat; sobretot, per als qui són subjectes en situació de vulnerabilitat. Les propostes d'aquest llibre també són coincidents entorn de criteris mínims de legitimitat que remeten a principis i regles de l'estat de dret i de la democràcia; a instruments jurídics internacionals en matèria de drets humans, a una articulació complexa de la igualtat i a les exigències d'un nou pacte social.

Añón, M. J. [María José] (2004). La universalidad de los derechos sociales: el reto de la inmigración. Universitat de València.

Añón, María José. La universalidad de los derechos sociales: el reto de la inmigración. Universitat de València, 2004.

AÑÓN, María José. La universalidad de los derechos sociales: el reto de la inmigración. Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-370-5863-4.

Añón, María José. La universalidad de los derechos sociales: el reto de la inmigración. Valencia: Universitat de València; 2004. 280 p.