La tierra de los abetos puntiagudos

Sarah Orne Jewett

Introducció i estudi: Paul S. Derrick, Juan López Gavilán

Traducció: Paul S. Derrick, Juan López Gavilán

Col·lecció: Biblioteca Javier Coy d'Estudis Nord-Americans, 47

ISBN: 978-84-370-7130-5

Matèria: filologia

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2008

La tierra de los abetos puntiagudos (1896) és l'obra narrativa més coneguda de l'autora nord-americana Sarah Orne Jewett (1849-1909). Relata les vivències d'una escriptora que passa l'estiu en un tranquil poble pesquer en la costa de l'estat de Maine. En una prosa tan senzilla com impactant, la narradora-protagonista ens conta com, a poc a poc, es veu immersa en la curiosa gamma de personatges que formen la comunitat de Dunnet Landing i, alhora, aprèn a veure amb ulls renovats la bellesa del paisatge de Nova Anglaterra. Estructurada en una sèrie d'episodis encadenats, aquesta novel·la pot semblar a primera vista un exemple típic de l'escriptura costumista nord-americana. No obstant això, barreja els trets del realisme vuitcentista i una base subjacent de l'experiència visionària del transcendentalisme.

Derrick, P. S. [Paul Scott] & López Gavilán, J. [Juan] & Orne Jewett, S. [Sarah] (2008). La tierra de los abetos puntiagudos. Universitat de València.

Derrick, Paul Scott y López Gavilán, Juan y Orne Jewett, Sarah. La tierra de los abetos puntiagudos. Universitat de València, 2008.

DERRICK, Paul Scott y LÓPEZ GAVILÁN, Juan y ORNE JEWETT, Sarah. La tierra de los abetos puntiagudos. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7130-5.

Derrick, Paul Scott y López Gavilán, Juan y Orne Jewett, Sarah. La tierra de los abetos puntiagudos. Valencia: Universitat de València; 2008. 156 p.