La segmentación prosódica en español coloquial

Adrián Cabedo Nebot

ISBN: 978-84-370-7555-6

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2010

En aquest llibre es pretenen establir límits acústics que permeten delimitar posteriors unitats d'estudi en l'espanyol col·loquial. Aquests límits procedeixen de l'estudi en general de factors prosòdics utilitzats pels parlants en els seus discursos quotidians. Per tant, una implicació rellevant és intentar mostrar el comportament sistemàtic i lingüístic en l'establiment d'unitats de parla. Davant un determinat continuum de parla no existeix una seguretat plena sobre el criteri objetivable que duu a segmentar unitats i, en tal sentit, el parlant acaba per dividir el discurs en segments que coincideixen, en major o menor mesura, amb el seu saber lingüístic previ. S'ha incidit en tres aspectes fonamentals: la descripció de diferents factors acústics, la creació d'un model probabilístic i el desenvolupament d'una prova de contrast perceptiu.

Cabedo Nebot, A. [Adrián] (2010). La segmentación prosódica en español coloquial. Universitat de València.

Cabedo Nebot, Adrián. La segmentación prosódica en español coloquial. Universitat de València, 2010.

CABEDO NEBOT, Adrián. La segmentación prosódica en español coloquial. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7555-6.

Cabedo Nebot, Adrián. La segmentación prosódica en español coloquial. Valencia: Universitat de València; 2010. 264 p.