Tomás G. Perdiguero, Andrés García Reche, eds.

ISBN: 978-84-370-6112-2

Matèria: economia

Any ed.: 2005

Els textos que han estat recollits en aquesta obra constitueixen una valuosa aportació al debat sobre la Responsabilitat Social de les Empreses (RSE). S'hi reflecteix la rica pluralitat de veus i posicions que susciten els nous valors de responsabilitat, tant en l'àmbit del pensament i la investigació acadèmica, com en el de les polítiques públiques, les organitzacions empresarials i sindicals i dels mateixos dirigents de les empreses. Tanmateix, aquesta pluralitat de lectures i de posicions és compatible amb dos tipus d'acords essencials. El primer és l'acceptació de la necessitat un enfocament més responsable de la gestió, fermament compromès amb l'atenció de l'impacte econòmic, social i ambiental de les decisions i activitats empresarials. El segon es refereix al desenvolupament d'una nova visió de l'empresa, com una institució molt més oberta a altres necessitats, interessos i expectatives diferents dels que tenen els mateixos gestors i accionistes, la qual cosa exigeix la recerca d'un equilibri més equitatiu entre els distints grups participants en l'activitat económica (stakeholders)

García Reche, A. [Andrés] & Perdiguero, T. G. [Tomás G.] (2005). La responsabilidad social de las empresas y los nuevos desafíos de la gestión empresarial. Universitat de València.

García Reche, Andrés y Perdiguero, Tomás G. La responsabilidad social de las empresas y los nuevos desafíos de la gestión empresarial. Universitat de València, 2005.

GARCÍA RECHE, Andrés y PERDIGUERO, Tomás G. La responsabilidad social de las empresas y los nuevos desafíos de la gestión empresarial. Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6112-2.

García Reche, Andrés y Perdiguero, Tomás G. La responsabilidad social de las empresas y los nuevos desafíos de la gestión empresarial. Valencia: Universitat de València; 2005. 276 p.