Índex del llibre:

La química analítica, hoy y mañana

Miguel Valcárcel Cases

Miguel de la Guardia, ed.

Col·lecció: Honoris Causa, 27

ISBN: 978-84-370-8128-1

Matèria: ciències

Submatèries: química

Any ed.: 2011

Enquadernació: cartoné

Aquest llibre, aparegut l'any Internacional de la Química, ret homenatge al professor Miguel Valcárcel amb motiu del seu nomenament com a doctor honoris causa per la Universitat de València. Amb un permanent esforç innovador en la docència, Valcárcel proposa mirar la Química Analítica amb una nova visió universal que desborda els tradicionals marcs d'anàlisi inorgànica i orgànic.

Si des d'avui podem mirar al demà de la Química Analítica amb ulls nous i amb una visió universal que desborda els tradicionals marcs d'anàlisi inorgànica i orgànic, és gràcies al magisteri innovador de Miguel Valcárcel que, davnat de la concepció que la contínua expansió del coneixement obliga a establir una especialització cada vegada més empobridora, planteja identificar la informació essencial per a la formació i destacar les idees que subjeuen a qualsevol metodologia. Amb una bona formació de base i criteris clars, s'aprèn amb major senzillesa i es pot actualitzar fàcilment el coneixement adquirit en els anys estudiantils. Aquest llibre, aparegut l'any Internacional de la Química, ret homenatge al professor Miguel Valcárcel amb motiu del seu nomenament com a doctor honoris causa per la Universitat de València.