La poesía temprana de Emily Dickinson

Submatèries: fiologia anglogermànica

Any ed.: 2006

Format: 17 x 23,5 cm

Aquest llibre comenta la poesia d'Emily Dickinson mitjançant un estudi dels 22 poemes que constitueixen el seu primer quadernet, tots escrits abans de 1859. Comença amb un breu resum del complicadíssim procés de publicació de l'obra dickinsoniana. Després, s'explica què són els quadernets i com els van tractar alguns dels primers editors. A continuació, s'ofereix una lectura crítica del primer quadernet que es centra en la transformació de la fe cristiana de la jove poetessa, i finalitza amb una edició bilingüe amb notes critiques sobre cada poema.

Brígido, A. M. [Anna M.] & Derrick, P. S. [Paul Scott] & González, N. [Norma] (2006). La poesía temprana de Emily Dickinson. El primer cuadernillo. Universitat de València.

Brígido, Anna M. y Derrick, Paul Scott y González, Norma. La poesía temprana de Emily Dickinson. El primer cuadernillo. Universitat de València, 2006.

BRÍGIDO, Anna M. y DERRICK, Paul Scott y GONZÁLEZ, Norma. La poesía temprana de Emily Dickinson. El primer cuadernillo. Valencia: Universitat de València, 2006. ISBN 978-84-370-6316-4.

Brígido, Anna M. y Derrick, Paul Scott y González, Norma. La poesía temprana de Emily Dickinson. El primer cuadernillo. Valencia: Universitat de València; 2006. 110 p.