Product Documents

Matèria: geografia

Any ed.: 2021

Format: 21 x 29,7 cm

Amb la finalitat de donar a conèixer els avanços que els equips de les universitats de València, Alacant i Jaume I de Castelló estan duent a terme en relació amb el coneixement de les realitats del mercat laboral i les seues singularitats en el territori valencià –en particular, la innovació territorial–, s’han analitzat els processos d’innovació que condicionen favorablement el desenvolupament de sectors econòmics relacionats amb determinats territoris de la Comunitat Valenciana. L’objectiu general de la publicació és identificar les relacions entre els processos d’innovació, l’economia arrelada al territori i el balanç del mercat laboral resultant, i, en conseqüència, analitzar la innovació territorial a escala local i comarcal.

La innovación territorial y el mercado laboral valenciano 2021

Territorios inteligentes, sectores innovadores. La citricultura valenciana en la Plana de Castelló

Innovación territorial industrial: Ford España SL y clúster automovilístico valenciano

La industria alimentaria del interior de Castellón

Parques naturales, despoblación y desarrollo socioeconómico: el parque natural y la mancomunitat de Penyagolosa

Territorios inteligentes. El sector digital de Alicante y su entorno

Innovación territorial: la citricultura en la Ribera Alta

La innovación en los Parques Naturales. Un modelo de gestión inteligente como oportunidad de desarrollo territorial. El caso de la Font Roja (Alicante)

Procesos de innovación territorial en el Parque Natural de las hoces del Cabriel

Territorios inteligentes y viñedo-viticultura alto y medio Vinalopó

Hermosilla Pla, J. [Jorge ] (coord.) (2021). La innovación territorial y el empleo en la Comunidad Valenciana 2021. Universitat de València.

Hermosilla Pla, Jorge (coord.). La innovación territorial y el empleo en la Comunidad Valenciana 2021. Universitat de València, 2021.

HERMOSILLA PLA, Jorge (coord.). La innovación territorial y el empleo en la Comunidad Valenciana 2021. Valencia: Universitat de València, 2021. ISBN 978-84-9133-423-1.

Hermosilla Pla, Jorge (coord.). La innovación territorial y el empleo en la Comunidad Valenciana 2021. Valencia: Universitat de València; 2021. 304 p.