La innovación educativa en Educación Social en la Univesidad de Valencia

Joan Maria Senent, coord.

ISBN: 978-84-370-8125-0

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2012

Fa ja alguns anys que la Universitat de València va iniciar el camí d'estudi i anàlisi de les metodologies docents dins dels processos d'innovació educativa en el marc europeu. Des del curs 2003-04, la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació van dur a terme els primers projectes d'innovació educativa, amb l'objectiu exprés de fer entendre a la comunitat universitària que l'"ofici" de professor, requereix la formació i adquisició d'una sèrie de competències i habilitats que faciliten el sentit que ha de donar-se al treball professional, i exigeix una participació decidida en la millora de la realitat social. Aquest llibre recull tot un seguit de experiències, que van des d'instruments de treball en aula, fins a la posada en valor dels programes de cooperació com a activitat vinculada al món universitari.

Senent Sánchez, J. M. [Joan M.] (2012). La innovación educativa en Educación Social en la Univesidad de Valencia. Universitat de València.

Senent Sánchez, Joan M. La innovación educativa en Educación Social en la Univesidad de Valencia. Universitat de València, 2012.

SENENT SÁNCHEZ, Joan M. La innovación educativa en Educación Social en la Univesidad de Valencia. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-84-370-8125-0.

Senent Sánchez, Joan M. La innovación educativa en Educación Social en la Univesidad de Valencia. Valencia: Universitat de València; 2012. 176 p.