La imatge de la química, destapa-la!

Salvador Albiñana, Ana Bonmatí, coord.

ISBN: 978-84-370-8406-0

Matèria: art, ciències

Submatèries: química

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2011

Format: 14,5 x 21 cm

Catàleg de l’exposició «La imatge de la química. Destapa-la!», que invita l'espectador a reflexionar sobre les causes i les conseqüències de la percepció social negativa que ha tingut-i encara té- la química. L'exposició presenta trenta imatges procedents de l'art, la premsa, la publicitat o la literatura acadèmica, agrupades en cinc seccions que tracten diferents àmbits de la química: La imatge visual, Medi ambient i energia, Salut, higiene i aliments, Nous materials i finalment Premsa i campanyes d’imatge.

Albiñana, S. [Salvador] & Bonmatí, A. [Ana] (2011). La imatge de la química, destapa-la!. Universitat de València.

Albiñana, Salvador y Bonmatí, Ana. La imatge de la química, destapa-la!. Universitat de València, 2011.

ALBIÑANA, Salvador y BONMATÍ, Ana. La imatge de la química, destapa-la!. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8406-0.

Albiñana, Salvador y Bonmatí, Ana. La imatge de la química, destapa-la!. Valencia: Universitat de València; 2011. 70 p.