La figura humana en la col·lecció Lladró

AA. DD.

Col·lecció: Catàlegs d'Exposicions

ISBN: 978-84-370-6788-9

Matèria: art

Submatèries: arts plàstiques

Idioma: català, castellà, anglès

Any ed.: 2007

La col·lecció pictòrica que l'empresa valenciana Lladró ha anat articulant en les últimes dècades, se centra en l'adquisició i recuperació de pintors valencians des del gòtic fins al segle XX, i constitueix un gest exemplar de contribució a l'enriquiment cultural de tots els valencians. Les obres es presenten com una reflexió sobre un dels temes més destacables al llarg de la història de l'art: la representació del cos humà i els seus diferents significats atenent al context cultural que produeix l'obra d'art. Per aquesta raó, es recull una cuidada selecció de 19 pintures de reconeguts pintors que constitueixen un catàleg exemplar de les diferents maneres d'afrontar la representació de la figura humana en la pintura. A més, també es presenta una selecció significativa de peces escultòriques de porcellana Lladró pertanyents a les sèries històriques que aporten una reflexió diferenciada i pròpia sobre la figura humana.

VV.AA. (2007). La figura humana en la col·lecció Lladró. Universitat de València.

VV.AA. La figura humana en la col·lecció Lladró. Universitat de València, 2007.

VV.AA. La figura humana en la col·lecció Lladró. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6788-9.

VV.AA. La figura humana en la col·lecció Lladró. Valencia: Universitat de València; 2007. 128 p.