Product Documents

La explosión urbana del litoral

Juan Martín García

Col·lecció: Estudios y Documentos de Desarrollo Local, 6

ISBN: 978-84-370-7739-0

Matèria: geografia

Any ed.: 2010

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

La transformació dels usos del sòl és un procés íntimament relacionat amb les condicions econòmiques, socials, urbanístiques i ambientals d'una societat. El litoral d'Almería havia experimentat una transformació dels seus usos del sòl pausada i controlada. No obstant això en l'última dècada, el llevant almeriense està canviant en els seus usos del sòl, degut fonamentalment a la implantació d'usos vinculats al sector turístic. La pràctica de l'ordenació del territori en aquesta zona requereix una anàlisi i reflexió sobre l'estat actual de la comarca i el model de ciutat futur. És en aquest marc real on es pretén inserir aquest treball d'investigació, per a ajudar a la compressió de les dinàmiques urbanes del litoral del llevant alménense i convertir-se en una eina per als implicats en els processos de planificació urbanística i territorial.

Citació

Martín García, J. [Juan] (2010). La explosión urbana del litoral. Transformación de los usos del suelo en los municipios de Garrucha, Mojácar y Vera. Universitat de València.

Martín García, Juan. La explosión urbana del litoral. Transformación de los usos del suelo en los municipios de Garrucha, Mojácar y Vera. Universitat de València, 2010.

MARTíN GARCíA, Juan. La explosión urbana del litoral. Transformación de los usos del suelo en los municipios de Garrucha, Mojácar y Vera. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7739-0.

Martín García, Juan. La explosión urbana del litoral. Transformación de los usos del suelo en los municipios de Garrucha, Mojácar y Vera. Valencia: Universitat de València; 2010. 414 p.