Índex del llibre:

La ética en Wittgenstein y el problema del relativismo

Darlei Dall’Agnol

Jonathan Elizondo Orozco

Col·lecció: Prismas, 15

ISBN: 978-84-370-9939-2

Matèria: filosofia

Any ed.: 2016

Format: 12,5 x 20,5 cm.

Aquest llibre resultarà d'interès tant a lectors no familiaritzats amb el pensament de Wittgenstein, com aquells que sí ho estan. El volum reuneix tres conferències pronunciades en la Universitat de València al març de 2013, amb la temptativa d'entendre d’una banda el sentit ètic que el filosofar tenia per Wittgenstein, així com mostrar que la seua ètica no és relativista.

Disponibilitat: Exhaurit, Contacte'ns

Altres formats:

eBook

Aquest llibre resultarà d'interès tant a lectors no familiaritzats amb el pensament de Wittgenstein, com als que sí ho estan. Encara que hi ha evidències suficients per concloure que Wittgenstein considerava que el seu pensament gravitava entorn a un centre ètic, la veritat és que van ser molt poques les pàgines, i les observacions, en què va explicitar, per dir­ho amb expressió wittgensteiniana, l’«esperit» ètic de la seua obra. Pot ser per aquest motiu de l'escassa atenció que la seua dimensió ètica ha concitat, en comparació amb altres aspectes: la filosofia de la lògica, del llenguatge, de la psicologia, inclús la metafísica … I per això, l'extrema dificultat d’intentar treure a la llum el significat ètic del pensament wittgensteiniano és com intentar precisar la forma i dimensió d'un immens iceberg del que solament una mínima part aflora a la superfície.