La discriminación de género en el acceso al mercado de trabajo

Gemma Fabregat Monfort

Col·lecció: Propuestas. Serie Monografías

ISBN: 978-84-370-7035-3

Matèria: dret, estudis feministes

Coeditor: Editorial Tirant Lo Blanch

Any ed.: 2008

L'eradicació de la discriminació entre dones i homes presenta característiques d'especial dificultat quan es produeix en l'accés a l'ocupació. L'anàlisi dels preceptes constitucionals referits a la igualtat i la no discriminació, la constatació de quina és la situació de partida en la qual es troben unes i altres, les diverses manifestacions que pot presentar la conducta discriminatòria quan afecta l'ingrés en l'empresa i les possibles solucions des de la legalitat i, especialment, des de la Llei Orgànica d'Igualtat 3/2007, són punts centrals d'aquest llibre, l'objectiu del qual no és només constatar la realitat d'una situació discriminatòria, sinó, sobretot, proposar solucions per a una tutela legal més efectiva.

Fabregat Monfort, G. [Gemma] (2008). La discriminación de género en el acceso al mercado de trabajo. La posibilidad de una nueva tutela a la luz de la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, para la igualdad efectiva de mujeres y hombres. Universitat de València.

Fabregat Monfort, Gemma. La discriminación de género en el acceso al mercado de trabajo. La posibilidad de una nueva tutela a la luz de la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, para la igualdad efectiva de mujeres y hombres. Universitat de València, 2008.

FABREGAT MONFORT, Gemma. La discriminación de género en el acceso al mercado de trabajo. La posibilidad de una nueva tutela a la luz de la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, para la igualdad efectiva de mujeres y hombres. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7035-3.

Fabregat Monfort, Gemma. La discriminación de género en el acceso al mercado de trabajo. La posibilidad de una nueva tutela a la luz de la Ley Orgánica 3/2007, de 22 de marzo, para la igualdad efectiva de mujeres y hombres. Valencia: Universitat de València; 2008. 208 p.