La circulación del saber científico en los siglos XIX y XX

José Antonio Díaz Rojo, ed.

ISBN: 978-84-370-8098-7

Matèria: història de la ciència i documentaciò

Any ed.: 2011

Aquest volum col·lectiu recull un conjunt de contribucions d'investigadors de l'Institut d'Història de la Medicina i de la Ciència López Piñero, entorn de la circulació dels coneixements i pràctiques científiques en l'Edat contemporània. Concebuts des d'enfocaments, metodologies i temàtiques diferents, la idea comuna dels diferents capítols de l'obra és que la producció, la comunicació, la difusió i la recepció de la ciència no constitueixen fases, etapes o moments successius i independents que formen part d'un procés lineal i unidireccional. Molt al contrari, es considera que la ciència és una activitat social que es genera, s'actualitza, es recrea i es reprodueix constantment en àmbits diversos, des del treball de laboratori fins a les controvèrsies socials sobre la ciència en l'esfera pública.

Díaz Rojo, J. A. [J. A.] (2011). La circulación del saber científico en los siglos XIX y XX. Universitat de València.

Díaz Rojo, J. A. La circulación del saber científico en los siglos XIX y XX. Universitat de València, 2011.

DÍAZ ROJO, J. A. La circulación del saber científico en los siglos XIX y XX. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-8098-7.

Díaz Rojo, J. A. La circulación del saber científico en los siglos XIX y XX. Valencia: Universitat de València; 2011. 264 p.