Adela Cortijo, Guillermo López, Antonio Altarriba, eds.

ISBN: 978-11-354-1784-0

Matèria: filologia

Submatèries: crítica i teoria literària

Any ed.: 2010

Aproximació a la ciència ficció a través de diferents mitjans d'expressió contemporanis, de diverses perspectives narratives tenint en compte l'estudi i anàlisi d'un tema determinat propi de la ciència ficció contemporània, la reflexió sobre un determinat subgènere en l'obra d'un autor específic, el tractament gràfic i visual del gènere per part de l'autor, d'un corrent o d'una escola, procediments estilístics, la consideració del fenomen d'omnigènere, d'hibridació amb altres gèneres com puguin ser els relats de terror, policíacs, eròtics o històrics, així com els qüestionaments socials, polítics, ideològics i filosòfics induïts per la creació i reflexió d'una determinada temàtica del gènere.

Altarriba, A. [Antonio] & Cortijo Talavera, A. [Adela] & López García, G. [Guillermo] (2010). La ciencia ficción en los discursos culturales y medios de expresión contemporáneos. Universitat de València.

Altarriba, Antonio y Cortijo Talavera, Adela y López García, Guillermo. La ciencia ficción en los discursos culturales y medios de expresión contemporáneos. Universitat de València, 2010.

ALTARRIBA, Antonio y CORTIJO TALAVERA, Adela y LÓPEZ GARCÍA, Guillermo. La ciencia ficción en los discursos culturales y medios de expresión contemporáneos. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-11-354-1784-0.

Altarriba, Antonio y Cortijo Talavera, Adela y López García, Guillermo. La ciencia ficción en los discursos culturales y medios de expresión contemporáneos. Valencia: Universitat de València; 2010. 328 p.