La Biblioteca Médica Hispano-Lusitana de León Sánchez Quintanar

Volúmenes 1 y 2 (A-L)

Juan Antonio Micó Navarro, José Luis Fresquet Febrer

ISBN: 978-84-370-6912-8

Matèria: ciències, història de la ciència i documentaciò

Any ed.: 2007

Enquadernació: CD-ROM

La Biblioteca Médica Hispano-Lusitana, de León Sánchez Quintanar, és un repertori biobibliogàfic manuscrit, que conté informació de metges hispanolusitans. Té un gran interès per als estudiosos de la història mèdica peninsular, perquè en alguns casos s'hi inclouen documents notarials, certificats d'estudi, partides de naixement, testaments, cartes autògrafes, etc., els originals d'arxiu dels quals poden haver desaparegut durant el període d'una mica més d'una centúria que ens separa de la seua redacció.

Fresquet Febrer, J. L. [José Luis] & Micó Navarro, J. A. [Juan Antonio] (2007). La Biblioteca Médica Hispano-Lusitana de León Sánchez Quintanar. Volúmenes 1 y 2 (A-L). Universitat de València.

Fresquet Febrer, José Luis y Micó Navarro, Juan Antonio. La Biblioteca Médica Hispano-Lusitana de León Sánchez Quintanar. Volúmenes 1 y 2 (A-L). Universitat de València, 2007.

FRESQUET FEBRER, José Luis y MICÓ NAVARRO, Juan Antonio. La Biblioteca Médica Hispano-Lusitana de León Sánchez Quintanar. Volúmenes 1 y 2 (A-L). Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6912-8.

Fresquet Febrer, José Luis y Micó Navarro, Juan Antonio. La Biblioteca Médica Hispano-Lusitana de León Sánchez Quintanar. Volúmenes 1 y 2 (A-L). Valencia: Universitat de València; 2007. p.