La agenda social de la historia de la medicina

El patrimonio histórico médico

M. J. Báguena, J. L. Fresquet, eds.

ISBN: 978-84-370-7904-2

Matèria: medicina

Any ed.: 2011

Aquest volum recull un grup de comunicacions presentades i debatudes en el XV Simposi de la Societat Espanyola d'Història de la Medicina celebrat a València en 2009. Sota el tema «L'agenda social de la Història de la Medicina. El Patrimoni historicomèdic», la reunió va tenir com a objectiu reflexionar des d'una perspectiva multidisciplinària sobre el patrimoni historicomèdic, la seva conservació i el seu paper en la difusió del coneixement, la docència, la investigació i les relacions amb la societat actual, així com la seva interacció amb l'empresa privada, ja que la presència activa de la Història de la Medicina en la societat proporciona una visió contextualitzada dels problemes actuals de la salut, la malaltia i l'assistència mèdica i permet analitzar els reptes i oportunitats de la medicina i la sanitat del segle XXI.

Báguena, M. J. [M. José] & Fresquet Febrer, J. L. [José Luis] (2011). La agenda social de la historia de la medicina. El patrimonio histórico médico. Universitat de València.

Báguena, M. José y Fresquet Febrer, José Luis. La agenda social de la historia de la medicina. El patrimonio histórico médico. Universitat de València, 2011.

BÁGUENA, M. José y FRESQUET FEBRER, José Luis. La agenda social de la historia de la medicina. El patrimonio histórico médico. Valencia: Universitat de València, 2011. ISBN 978-84-370-7904-2.

Báguena, M. José y Fresquet Febrer, José Luis. La agenda social de la historia de la medicina. El patrimonio histórico médico. Valencia: Universitat de València; 2011. 160 p.