Lydia Frasquet, coord.

Submatèries: patrimoni artístic

Idioma: català, castellà

Any ed.: 2014

Catàleg que acompanya a la mostra homònima celebrada en la Universitat de València, que recull una selecció d'obres de la Col·lecció d'Art Contemporani Fundació Coca-cola Juan Manuel Sáinz de Vicuña. Avui en dia, l'art es troba en una conjuntura única, és més autònom que mai i els artistes gaudeixen d'una independència absoluta. Encara que no escapa a les lleis del mercat, és per això més necessària una implicació des de les institucions tant públiques com a privades, que contribueixen a recolzar la independència i la qualitat de l'art. Iniciatives com la de Fundació Coca-cola, són necessàries per a mantenir la nostra cultura en plena forma. Aquest catàleg és el número 4 de la sèrie Contextos de la col·lecció Martínez Guerricabeitia, que documenta les exposicions que tenen relació temporal, estètica o ideològica amb les opcions artístiques que dominen en la col·lecció.

Frasquet Bellver, L. [Lydia] (2014). Itineraris d'una col·lecció: obres escollides de la Colección Fundación Coca-Cola. Universitat de València.

Frasquet Bellver, Lydia. Itineraris d'una col·lecció: obres escollides de la Colección Fundación Coca-Cola. Universitat de València, 2014.

FRASQUET BELLVER, Lydia. Itineraris d'una col·lecció: obres escollides de la Colección Fundación Coca-Cola. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9631-5.

Frasquet Bellver, Lydia. Itineraris d'una col·lecció: obres escollides de la Colección Fundación Coca-Cola. Valencia: Universitat de València; 2014. 108 p.