Product Documents

Introducción a la programación estructurada en C

Gregorio Martín Quetglás, Francisco A. Martínez García

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials, 64

ISBN: 978-84-370-5666-1

Matèria: ciències

Submatèries: informàtica i electrònica

Any ed.: 2003

Aquest llibre pretén introduir el lector en la programació d'ordinadors utilitzant el model estructurat i el suport del llenguatge de programació C, que és un estàndard industrial de facto i ha estat la base d'altres llenguatges àmpliament acceptats com C++. S'hi il·lustren els continguts a través de l'exposició de nombrosos exemples comentats i s'adopta en tot moment un enfocament assequible i alhora rigorós, lluny del que entenem per un manual a l'ús, nascut de l'experiència de sis anys de docència en assignatures de les titulacions d'Enginyeria Informàtica i Enginyeria Tècnica de Telecomunicacions.

Citació

Martín Quetglás, G. [Gregorio] & Martínez García, F. A. [Francisco Antonio] (2003). Introducción a la programación estructurada en C. Universitat de València.

Martín Quetglás, Gregorio y Martínez García, Francisco Antonio. Introducción a la programación estructurada en C. Universitat de València, 2003.

MARTíN QUETGLáS, Gregorio y MARTíNEZ GARCíA, Francisco Antonio. Introducción a la programación estructurada en C. Valencia: Universitat de València, 2003. ISBN 978-84-370-5666-1.

Martín Quetglás, Gregorio y Martínez García, Francisco Antonio. Introducción a la programación estructurada en C. Valencia: Universitat de València; 2003. 256 p.

Copiar al portapapeles