Introducció a la didàctica de la filosofia

Ekkehard Martens

Traducció: Salvador Cabedo, Vicent Martínez Guzmán

Col·lecció: Educació. Sèrie Estudis

ISBN: 978-84-370-0733-5

Matèria: filosofia, psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 1991

"Es pot realment afegir la didàctica a la filosofia com un instrument extern, independent del tema que ha de ser tractat? No pertany a la filosofia, ja des de Plató, demanar-se per la seua capacitat de mediació? És ja la didàctica de la filosofia una disciplina especialitzada pròpia? No hi ha dubte que les nombroses publicacions legitimen la didàctica de la filosofia com un objecte propi de les especialitats filosòfica i pedagògica. Tanmateix, només es pot parlar d'una disciplina especial si se li atribueix una activitat d'investigació i ensenyament institucionalment assegurada, a la qual la comunitat científica cedeix un lloc propi".

Cabedo, S. [Salvador] & Martens, E. [Ekkehard] & Martínez Guzmán, V. [Vicent] (1991). Introducció a la didàctica de la filosofia. Universitat de València.

Cabedo, Salvador y Martens, Ekkehard y Martínez Guzmán, Vicent. Introducció a la didàctica de la filosofia. Universitat de València, 1991.

CABEDO, Salvador y MARTENS, Ekkehard y MARTÍNEZ GUZMÁN, Vicent. Introducció a la didàctica de la filosofia. Valencia: Universitat de València, 1991. ISBN 978-84-370-0733-5.

Cabedo, Salvador y Martens, Ekkehard y Martínez Guzmán, Vicent. Introducció a la didàctica de la filosofia. Valencia: Universitat de València; 1991. 150 p.