Product Documents

Innovación e inteligencia artificial al servicio del desarrollo rural

Joaquín Martín Cubas, Emilio Soria Olivas, coords.

ISBN: 978-84-9133-265-7

Matèria: ciències, economia

Any ed.: 2019

Enquadernació: cartoné

Format: 15,5 x 23 cm

Vivim en un món digital, interconnectat i globalitzat en el qual la ciència, dia rere dia, obri nous camins cap al futur. En aquest marc, la Universitat de València vol ser incubadora de coneixements i nexe d’unió amb els nostres pobles per a construir un desenvolupament sostenible. Aras de los Olmos, un xicotet poble de les comarques muntanyenques valencianes, és un referent d’aquests nous processos a nivell nacional e internacional. En un permanent diàleg amb la ciència i el coneixement, ha sabut posar en valor tots els seus recursos materials i humans al servei del progrés i del benestar de les persones i el seu territori. La Universitat d’Estiu “Ciència i Desenvolupament”, la primera edició de la qual donen bon compte les pàgines d’aquest llibre, subratlla en particular la connexió del món rural amb la intel·ligència digital, les TIC, el Big Data i la innovació en general. Responsables polítics, professors universitaris i emprenedors especialitzats en diferents camps del quefer humà ens introdueixen amb les seues ponències en l’aplicació pràctica més actual d’aquestes noves tecnologies al servei del desenvolupament rural.

Martín Cubas, J. [Joaquín] & Soria Olivas, E. [Emilio ] (coords.) (2019). Innovación e inteligencia artificial al servicio del desarrollo rural. Universitat de València.

Martín Cubas, Joaquín y Soria Olivas, Emilio (coords.). Innovación e inteligencia artificial al servicio del desarrollo rural. Universitat de València, 2019.

MARTÍN CUBAS, Joaquín y SORIA OLIVAS, Emilio (coords.). Innovación e inteligencia artificial al servicio del desarrollo rural. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9133-265-7.

Martín Cubas, Joaquín y Soria Olivas, Emilio (coords.). Innovación e inteligencia artificial al servicio del desarrollo rural. Valencia: Universitat de València; 2019. 194 p.