Ideas que cambian el mundo

Sara Berbel Sánchez, Maribel Cárdenas Jiménez, Natalia Paleo Mosquera

Col·lecció: Feminismos

ISBN: 978-84-376-3067-0

Matèria: estudis feministes

Coeditor: Ediciones Cátedra

Any ed.: 2013

Lluny del postmodernisme que preconitza la fi de les ideologies, aquest llibre aposta per la vigència d'aquelles idees que van transformar les societats occidentals i que les van conduir a cotes inesperades d'igualtat, llibertat i justícia social. I ho fa recordant-les des de les veus de les dones, aquelles que, des del segle XVIII, es van organitzar col·lectivament per intervenir al món i aconseguir el canvi social. Es converteix, així, en un homenatge pòstum a un gran nombre de dones lluitadores que van dedicar les seves vides a aconseguir un món millor per a elles, certament, però també per als homes, fent veritable la màxima que tota conquesta del feminisme ho és per a tot el gènere humà.

Berbel Sánchez, S. [Sara] & Cárdenas Jiménez, M. [Maribel] & Paleo Mosquero, N. [Natalia] (2013). Ideas que cambian el mundo. Universitat de València.

Berbel Sánchez, Sara y Cárdenas Jiménez, Maribel y Paleo Mosquero, Natalia. Ideas que cambian el mundo. Universitat de València, 2013.

BERBEL SÁNCHEZ, Sara y CÁRDENAS JIMÉNEZ, Maribel y PALEO MOSQUERO, Natalia. Ideas que cambian el mundo. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-376-3067-0.

Berbel Sánchez, Sara y Cárdenas Jiménez, Maribel y Paleo Mosquero, Natalia. Ideas que cambian el mundo. Valencia: Universitat de València; 2013. 272 p.