History and Culture of English-Speaking Countries

Submatèries: fiologia anglogermànica

Idioma: anglès

Any ed.: 2014

Aquest manual està dissenyat per als estudiants i els professors d'Estudis Anglesos que desitgen millorar els seus coneixements històrics, geogràfics i culturals, així com el vocabulari i les respectives expressions d'aquestes àrees. Amb un enfocament d'ensenyament i aprenentatge d'anglès com a segona llengua basat en exercicis, aquest volum presenta activitats que permeten als estudiants manejar i reunir informació històrica i cultural des d'una àmplia gamma de materials i perspectives, com a documents històrics, textos literaris i culturals, pel·lícules, fotografies i mapes. Aquesta variada selecció proporcionarà una completa visió de conjunt d'aquest camp i ajudarà a l'alumnat a relacionar qüestions històriques, geogràfiques i culturals essencials amb temes que es tractaran en altres assignatures de caràcter literari o lingüístic al llarg del Grau en Estudis Anglesos.

Bou Franch, P. [Patricia] & Brígido, A. M. [Anna M.] & Coperías Aguilar, M. J. [M. José] (2014). History and Culture of English-Speaking Countries. A task-Based Approach. Universitat de València.

Bou Franch, Patricia y Brígido, Anna M. y Coperías Aguilar, M. José. History and Culture of English-Speaking Countries. A task-Based Approach. Universitat de València, 2014.

BOU FRANCH, Patricia y BRÍGIDO, Anna M. y COPERÍAS AGUILAR, M. José. History and Culture of English-Speaking Countries. A task-Based Approach. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9269-0.

Bou Franch, Patricia y Brígido, Anna M. y Coperías Aguilar, M. José. History and Culture of English-Speaking Countries. A task-Based Approach. Valencia: Universitat de València; 2014. 186 p.