Product Documents

Col·lecció: Història, 47

ISBN: 978-84-370-7106-0

Matèria: història

Submatèries: història contemporània, història medieval, història moderna

Any ed.: 2008

J. A. G. Roberts ofereix un relat impecable de la història de Xina tant per a estudiants com per al públic en general. Aquesta llarga i complexa història es presenta en un estil clar i accessible. Historia de China comprén tot el marc temporal de la civilització més antiga del món, des de la prehistòria --comença amb una discussió dels últims descobriments arqueològics i com han alterat la nostra concepció de la història primerenca de Xina-- i l'imperi, fins a la revolució comunista i el dramàtic auge econòmic actual, amb una avaluació crítica del progrés del país sota control comunista. En definitiva, es tracta d'una perspectiva actualitzada i autoritzada del passat de Xina en aquest moment en el qual podria dir-se que està emergint com la gran potència del segle XXI.

PRÓLOGO

AGRADECIMIENTOS

INTRODUCCIÓN A LA PRIMERA EDICIÓN

INTRODUCCIÓN A LA SEGUNDA EDICIÓN

MAPAS

1. LA PREHISTORIA Y LA HISTORIA ANTIGUA DE CHINA

2. DESDE EL PERÍODO DE DIVISIÓN HASTA LA CAÍDA DE LA DINASTÍA TANG

3. LAS DINASTÍAS SONG Y YUAN

4. LOS PRINCIPIOS DE LA ÉPOCA MODERNA: LOS MING Y LOS QING ANTERIORES

5. CHINA DURANTE LOS QING TARDÍOS

6. LA CHINA REPUBLICANA, 1911-1949

7. CHINA DESDE LA REVOLUCIÓN DE 1949

BIBLIOGRAFÍA COMPLEMENTARIA

ÍNDICE TEMÁTICO Y DE NOMBRES PROPIOS

Calaforra Castellano, G. [Guillem] & Cedro, M. [Marta] (2008). Historia de China. Universitat de València.

Calaforra Castellano, Guillem y Cedro, Marta. Historia de China. Universitat de València, 2008.

CALAFORRA CASTELLANO, Guillem y CEDRO, Marta. Historia de China. Valencia: Universitat de València, 2008. ISBN 978-84-370-7106-0.

Calaforra Castellano, Guillem y Cedro, Marta. Historia de China. Valencia: Universitat de València; 2008. 392 p.