Historia de Buñol

Jorge Hermosilla Pla, dir.

Col·lecció: Història i Geografia Local

ISBN: 978-84-370-6913-5

Matèria: geografia, història

Submatèries: història contemporània, història medieval, història moderna

Any ed.: 2007

Enquadernació: cartoné

L'obra ofereix una àmplia perspectiva de les coordenades espaciotemporals de la localitat de Bunyol. S'ocupa de les característiques físiques del territori comarcal i de l'evolució a nivell econòmic, urbanístic i demogràfic de la població. També presenta un recorregut pels avatars històrics de la localitat, compaginant les dades de la història local amb l'anàlisi del marc peninsular en el qual es desenvolupa: des del Paleolític i les primeres manifestacions humanes en la comarca de La Foia fins a arribar als nostres dies amb l'anàlisi de les últimes eleccions generals (Edat Contemporània). Finalment ens mostra la riquesa artística de la localitat, amb especial atenció a l'església parroquial, així com als edificis d'una marcada funció econòmica i social (masies, estacions, cementiri, molins, etc).

Hermosilla Pla, J. [Jorge] (2007). Historia de Buñol. Universitat de València.

Hermosilla Pla, Jorge. Historia de Buñol. Universitat de València, 2007.

HERMOSILLA PLA, Jorge. Historia de Buñol. Valencia: Universitat de València, 2007. ISBN 978-84-370-6913-5.

Hermosilla Pla, Jorge. Historia de Buñol. Valencia: Universitat de València; 2007. 522 p.