Product Documents

Gestión y promoción del desarrollo local

Joan Noguera Tur, Mª Dolores Pitarch Garrido, Javier Esparcia Pérez

Col·lecció: Estudios y Documentos de Desarrollo Local, 4

ISBN: 978-84-370-7616-4

Matèria: geografia

Coeditor: Instituto Interuniversitario de Desarrollo Local

Any ed.: 2009

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

Durant les últimes dues dècades, han anat adquirint importància estratègies de gestió i promoció del desenvolupament dels territoris en les quals la societat i les institucions locals són alhora impulsors i protagonistes. D'aquesta manera, ha emergit un nou paradigma del desenvolupament que constitueix una alternativa a les estratègies clàssiques. El present volum recull els materials elaborats per l'equip docent del Màster de Gestió I Promoció del Desenvolupament Local. Es concep com un manual i conté diverses temàtiques i aproximacions al desenvolupament local: informació sobre els instrumentis i habilitats, per a assolir una formació més adequada dels tècnics locals.

Citació

Esparcia Pérez, J. [Javier] & Noguera Tur, J. [Joan] & Pitarch, M. D. [M. Dolores] & Pitarch, M. D. [M. Dolores] (2009). Gestión y promoción del desarrollo local. Universitat de València.

Esparcia Pérez, Javier y Noguera Tur, Joan y Pitarch, M. Dolores y Pitarch, M. Dolores. Gestión y promoción del desarrollo local. Universitat de València, 2009.

ESPARCIA PéREZ, Javier y NOGUERA TUR, Joan y PITARCH, M. Dolores y PITARCH, M. Dolores. Gestión y promoción del desarrollo local. Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7616-4.

Esparcia Pérez, Javier y Noguera Tur, Joan y Pitarch, M. Dolores y Pitarch, M. Dolores. Gestión y promoción del desarrollo local. Valencia: Universitat de València; 2009. 492 p.