Índex del llibre:

Filosofía de lo bello, 2a ed.

Una reflexión sobre lo Inconsciente en el arte

Eduard von Hartmann

Est. prelim., trad. i n.: Manuel Pérez Cornejo

Manuel Pérez

Col·lecció: Estètica&Crítica, 14

ISBN: 978-84-370-9836-4

Matèria: filosofia

Coeditor: Fundació General de la Universitat. Patronat Martínez Guerricabeitia

Any ed.: 2016

Amb nombroses ampliacions i correccions realitzades per Richard Müller-Freienfels, aquesta segona edició ofereix una selecció de la filosofia alemanya que va tenir una gran influència en el pensament europeu i que pràcticament havia caigut en l'oblit. El volum aborda aspectes com l'aparença estètica i els sentiments, la metafísica de la bellesa i les formes que adopta la bellesa artística.

Selecció d'una vasta obra de la filosofia alemanya que va exercir una gran influència en el pensament europeu de l'època i que havia caigut pràcticament en l'oblit. El volum aborda aspectes com l'aparença estètica i els sentiments, la metafísica de la bellesa i les formes que adopta la bellesa artística. Aquesta segona edició de l'obra inclou nombroses ampliacions i correccions que Richard Müller-Freienfels va afegir, basant-se en els escrits inèdits d'Eduard von Hartmann, sota la supervisió de la vídua del filòsof, la Dra.h. c. Alma von Hartmann. Amb la intenció de fer accessible al lector modern el text hartmannià, s'ha preferit aproximar el llenguatge utilitzat per l'autor a les formes usuals de la llengua castellana, en comptes d'ajustar-nos massa literalment al ampul·lós estil de l'original alemany.