Farmacología química en la Universidad de Valencia (Siglos XVI-XIX)

José María López Piñero

ISBN: 978-84-370-7847-2

Matèria: ciències, història, medicina

Submatèries: química

Any ed.: 2010

Enquadernació: cartoné

L'objectiu de la present obra és una síntesi per tal de difondre la trajectòria que la farmacologia química ha tingut en la Universitat de València. Les ciències, entre elles la medicina, es consideren en la història d'Espanya una qüestió de caràcter ideològic i una "terra de ningú". Per això aquest llibre intenta oferir una informació directa mitjançant fonts històriques textuals. Destaquen dues aportacions d'autèntica importància per a la farmacologia espanyola; una càtedra sobre medicaments químics (1519), l'única existent en l'època renaixentista, i els llibres d'Amalio Gimeno Cabanyes (1877) i de Vicente Peset Cervera (1905-1906) que van introduir la farmacologia experimental a Espanya.

López Piñero, J. M. [José María] (2010). Farmacología química en la Universidad de Valencia (Siglos XVI-XIX). Universitat de València.

López Piñero, José María. Farmacología química en la Universidad de Valencia (Siglos XVI-XIX). Universitat de València, 2010.

LÓPEZ PIÑERO, José María. Farmacología química en la Universidad de Valencia (Siglos XVI-XIX). Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7847-2.

López Piñero, José María. Farmacología química en la Universidad de Valencia (Siglos XVI-XIX). Valencia: Universitat de València; 2010. 172 p.