Ètica a Nicòmac. Llibres I, VI i X

Matèria: filosofia

Idioma: català

Any ed.: 1995

"I és que l'intel·lecte, per ell sol, no posa res en moviment; ho fa quan és a causa de quelcom i d'ordre pràctic [...]. Raó per la qual la intenció és o bé intel·ligència amb propòsit o bé propòsit amb intel.ligència, i aquest mateix principi té l'home." (Aristòtil)

Aristòtil & Feliu Castelló, S. [Salvador] & Miralles Solà, C. [Carles] (1995). Ètica a Nicòmac. Llibres I, VI i X. Universitat de València.

Aristòtil y Feliu Castelló, Salvador y Miralles Solà, Carles. Ètica a Nicòmac. Llibres I, VI i X. Universitat de València, 1995.

ARISTÒTIL y FELIU CASTELLÓ, Salvador y MIRALLES SOLÀ, Carles. Ètica a Nicòmac. Llibres I, VI i X. Valencia: Universitat de València, 1995. ISBN 978-84-370-2308-3.

Aristòtil y Feliu Castelló, Salvador y Miralles Solà, Carles. Ètica a Nicòmac. Llibres I, VI i X. Valencia: Universitat de València; 1995. 88 p.