Estudios de lexicografía y léxico cubanos

Milagros Aleza Izquierdo, Julia Sanmartín Sáez, eds.

ISBN: 978-84-370-5790-3

Matèria: filologia

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 2004

A través de l'anàlisi de la ideologia en el diccionari, l'estudi dels arcaismes lèxics en l'espanyol de Cuba, el traçat de panorama geolectal de les veus cubanes, la revisió del diccionari contrastiu d'aquesta variant espacial illenca o l'aproximació als noms de Cuba en el segle XVI, el lector d'aquest volum col.lectiu podrà conèixer millor alguns aspectes d'aquesta variant lingüística; explicats, a més pels qui es troben més pròxims a aquesta realitat de parla, com els investigadors de l'Instituto de Literatura y Lingüística amb seu a l'Havana.

Aleza Izquierdo, M. [Milagros] & Sanmartín Sáez, J. [Julia] (2004). Estudios de lexicografía y léxico cubanos. Universitat de València.

Aleza Izquierdo, Milagros y Sanmartín Sáez, Julia. Estudios de lexicografía y léxico cubanos. Universitat de València, 2004.

ALEZA IZQUIERDO, Milagros y SANMARTÍN SÁEZ, Julia. Estudios de lexicografía y léxico cubanos. Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-370-5790-3.

Aleza Izquierdo, Milagros y Sanmartín Sáez, Julia. Estudios de lexicografía y léxico cubanos. Valencia: Universitat de València; 2004. 144 p.