Estudios de derecho del mercado financiero

Homenaje al Profesor Vicente Cuñat Edo

AA. DD.

ISBN: 978-84-370-7968-4

Matèria: dret

Any ed.: 2010

Pàgines: 1.168 pp.

Aquesta recopilació d'estudis en homenatge al professor Vicente Cuñat Edo, respon a les contribucions dels molts i bons deixebles i amics que l'homenatjat té dins del Dret mercantil espanyol (com en altres àmbits professionals pels quals ha passat) i que ha fet possible que poc temps després d'haver arribat a l'edat de jubilació, el professor Cuñat tingui entre les seves mans el testimoniatge del molt afecte al fet que s'ha fet mereixedor al llarg de la seva trajectòria universitària. En l'obra hi participen un total de cinquanta autors.

VV.AA. (2010). Estudios de derecho del mercado financiero. Homenaje al Profesor Vicente Cuñat Edo. Universitat de València.

VV.AA. Estudios de derecho del mercado financiero. Homenaje al Profesor Vicente Cuñat Edo. Universitat de València, 2010.

VV.AA. Estudios de derecho del mercado financiero. Homenaje al Profesor Vicente Cuñat Edo. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-7968-4.

VV.AA. Estudios de derecho del mercado financiero. Homenaje al Profesor Vicente Cuñat Edo. Valencia: Universitat de València; 2010. 1.168 p.