Estado social, empleo y derechos

Una revisión crítica

Pablo Miravet Bergón

ISBN: 978-84-370-9288-1

Matèria: dret

Coeditor: Tirant Lo Blanch

Any ed.: 2014

A partir de l'inici de l'actual crisi econòmica s'ha generat una àmplia literatura conjuntural que ha tendit a limitar la seua atenció als impactes negatius de les reformes engegades en nom dels imperatius de l'austeritat sobre els sistemes de benestar social. Aquest llibre proposa una aproximació retrospectiva a l'evolució de l'Estat social en els dos cicles del seu desenvolupament contemporani i pren com a objecte privilegiat d'estudi el conjunt de programes que reflecteixen més clarament el vincle entre l'ocupació i els drets socials. Des de tres perspectives d'anàlisis diferenciades encara que estretament relacionades, l'autor construeix una explicació de la convergència de les reformes implementades sota la inspiració d'una orientació que defineix com "neo-ocupacentrime normatiu".

Miravet Bergón, P. [Pablo] (2014). Estado social, empleo y derechos. Una revisión crítica. Universitat de València.

Miravet Bergón, Pablo. Estado social, empleo y derechos. Una revisión crítica. Universitat de València, 2014.

MIRAVET BERGÓN, Pablo. Estado social, empleo y derechos. Una revisión crítica. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9288-1.

Miravet Bergón, Pablo. Estado social, empleo y derechos. Una revisión crítica. Valencia: Universitat de València; 2014. 734 p.