Escritos sobre cooperación y la movilidad

Joan Maria Senent, coord.

ISBN: 978-874-370-8859-4

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2012

Des de la Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació de la Universitat de València s'han potenciat en els últims anys els programes de mobilitat, especialment el d'Amèrica Llatina entre els estudiants de les titulacions d'Educació Social, Pedagogia i Psicopedagogia. L'objectiu principal del programa ha sigut, sense llevar-li cap importància a la qüestió disciplinar, el compromís de l'alumnat amb el projecte de cooperació i l'aprenentatge que d'ací podria extraure a partir de la seua preparació i la seua anàlisi, en la línia de la metodologia de l'aprenentatge-servei. Aquest llibre es compon de dos blocs, el primer arreplega les experiències del programa a través de relats de viatges d'estudiants i professors que van participar en el programa d'Amèrica Llatina i el segon es reflexiona s obre la cooperació i mobilitat.

Senent Sánchez, J. M. [Joan M.] (2012). Escritos sobre cooperación y la movilidad. Universitat de València.

Senent Sánchez, Joan M. Escritos sobre cooperación y la movilidad. Universitat de València, 2012.

SENENT SÁNCHEZ, Joan M. Escritos sobre cooperación y la movilidad. Valencia: Universitat de València, 2012. ISBN 978-874-370-8859-4.

Senent Sánchez, Joan M. Escritos sobre cooperación y la movilidad. Valencia: Universitat de València; 2012. 224 p.