Índex del llibre:

Ensayo sobre lo bello / Análisis de la noción de gusto

Yves-Marie André, Jean H. S. Formey

Intr. i n.: Romà de la Calle

Traducció: Josep Monter, Marc Borràs i Romà de la Calle

Col·lecció: Estètica&Crítica, 17

ISBN: 978-84-370-5501-5

Matèria: art, filosofia

Submatèries: teoria i ensenyament

Coeditor: Fundació General de la Universitat. Patronat Martínez Guerricabeitia

Any ed.: 2003

Una reflexió imprescindible per entendre la història de les idees estètiques del siglo XVIII que representa un esforç sistematitzador de la concepció globalitzadora de la bellesa d'Yves-Marie André (1675-1764). El llibre inclou el text de Jean H. S. Formey, «Análisis de la noción de gusto» (1759) que mostra i ajuda a entendre les tendències del pensament i de la crítica de l'època.