Elementos de física aplicada, (2a ed.)

José V. Herráez Domínguez

Col·lecció: Educació. Laboratori de Materials, 6

ISBN: 978-84-370-6719-3

Matèria: ciències

Submatèries: física

Any ed.: 2010

La idea d'aquest text sorgeix dintre del marc general dels projectes d'innovació educativa (EEES). El primer pas per a fomentar l'autoaprenentatge de l'alumne ha de ser el de facilitar la comprensió i el seu desenvolupament aportant l'explicació dels principals continguts, els exercicis que faciliten tant l'assimilació del programa com l'autoavaluació. El present estudi aplica aquest principi a l'assignatura Física aplicada i Física-Química del primer curs de la llicenciatura de Farmàcia.

Herráez Domínguez, J. V. [José Vicente] (2010). Elementos de física aplicada, (2a ed.). Universitat de València.

Herráez Domínguez, José Vicente. Elementos de física aplicada, (2a ed.). Universitat de València, 2010.

HERRÁEZ DOMÍNGUEZ, José Vicente. Elementos de física aplicada, (2a ed.). Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-370-6719-3.

Herráez Domínguez, José Vicente. Elementos de física aplicada, (2a ed.). Valencia: Universitat de València; 2010. 180 p.