Product Documents

El sistema financiero a finales de la Edad Media: instrumentos y métodos

Pere Ortí Gost, Pere Verdés Pijuan, coords.

ISBN: 978-84-9133-314-2

Matèria: economia, història

Idioma: català, castellà, anglès

Any ed.: 2020

Durant les últimes dècades, la historiografia ha mostrat que el crèdit, en totes les seues formes, impregnava el conjunt de la societat a l’Occident baixmedieval. Però encara no es coneix prou bé com es van articular ni quin va ser el nivell d’integració de totes aquestes variades formes de crèdit. Dit d’una altra manera, resulta difícil establir quins van ser els primers passos en la construcció de sistemes complexos i diversos, que van abastar tant l’àmbit públic com el privat, i que van connectar i van donar servei a un ampli espectre social i territorial mitjançant variats instruments i mètodes crediticis. Per a contribuir a conèixer una mica millor aquest procés, així com les característiques precises i l’abast del sistema financer que apareix al final de l’època medieval, es planteja aquesta obra, que té com a objectiu fonamental l’estudi concret d’alguns dels seus principals components.

Ortí Gost, P. [Pere] & Verdés Pijuan, P. [Pere ] (coords.) (2020). El sistema financiero a finales de la Edad Media: instrumentos y métodos. Universitat de València.

Ortí Gost, Pere y Verdés Pijuan, Pere (coords.). El sistema financiero a finales de la Edad Media: instrumentos y métodos. Universitat de València, 2020.

ORTÍ GOST, Pere y VERDÉS PIJUAN, Pere (coords.). El sistema financiero a finales de la Edad Media: instrumentos y métodos. Valencia: Universitat de València, 2020. ISBN 978-84-9133-314-2.

Ortí Gost, Pere y Verdés Pijuan, Pere (coords.). El sistema financiero a finales de la Edad Media: instrumentos y métodos. Valencia: Universitat de València; 2020. 510 p.