El léxico del discurso turístico 2.0

Mercedes López Santiago, David Giménez Folqués, coords.

Col·lecció: Iulma Monographs, 3

ISBN: 978-84-9133-014-1

Matèria: economia, filologia

Submatèries: general

Idioma: castellà

Any ed.: 2016

Enquadernació: rústica

Format: 15 x 23 cm

Pàgines: 232 pp.

16,00 €

E-book disponible en la teua plataforma digital habitual

Llibre en accés obert

Sinopsi

Detalles

Aquest volum, consta de diversos treballs recents realitzats per investigadors i investigadores, nacionals i internacionals de prestigi, que recullen, classifiquen i estudien el lèxic del discurs turístic 2.0, des d'una perspectiva contrastiva (espanyol-francès, espanyol-anglès i espanyol-italià). Aquesta monografia pretén mostrar l'estat actual de la qüestió de les investigacions sobre el lèxic del turisme 2.0 en diversos camps, com ara la interculturalitat, el lèxic del patrimoni cultural, el turisme actiu, el turisme solidari, així com els estrangerismes i els sinònims emprats en els textos turístics. Finalment, aquests treballs aporten un nou enfocament a la definició del discurs turístic 2.0.

Citació

Giménez Folqués, D. [David] & López Santiago, M. [Mercedes] (2016). El léxico del discurso turístico 2.0. Universitat de València.

Giménez Folqués, David y López Santiago, Mercedes. El léxico del discurso turístico 2.0. Universitat de València, 2016.

GIMÉNEZ FOLQUÉS, David y LÓPEZ SANTIAGO, Mercedes. El léxico del discurso turístico 2.0. Valencia: Universitat de València, 2016. ISBN 978-84-9133-014-1.

Giménez Folqués, David y López Santiago, Mercedes. El léxico del discurso turístico 2.0. Valencia: Universitat de València; 2016. 232 p.

Copiar al portapapeles