Product Documents

El boom, la crisis y la recuperación

¿Ha cambiado el modelo productivo de la economía española?

Juan Carlos Collado Curiel

Col·lecció: Papers, 3

ISBN: 978-84-9134-442-1

Matèria: economia

Any ed.: 2019

En les pàgines que componen aquest llibre es pretén exposar què ha ocorregut en l'economia espanyola en els darrers vint-i-dos anys, amb el propòsit de divulgar les millors dades possibles sobre el quefer econòmic i donar resposta a una qüestió molt precisa: ¿s'ha produït un canvi de model productiu en l'economia espanyola arran de la crisi que ha quallat en la recent recuperació econòmica? Una aportació que va més enllà de la informació de les notícies econòmiques divulgades en els mitjans de comunicació, tant pel període temporal com per les dades que s’hi detallen, i que té interès no sols per a lectors d'informació econòmica sinó per a totes aquelles persones interessades a conèixer què ha passat i què passa a Espanya en el terreny econòmic.

Collado Curiel, J. C. [Juan Carlos] (2019). El boom, la crisis y la recuperación. ¿Ha cambiado el modelo productivo de la economía española?. Universitat de València.

Collado Curiel, Juan Carlos. El boom, la crisis y la recuperación. ¿Ha cambiado el modelo productivo de la economía española?. Universitat de València, 2019.

COLLADO CURIEL, Juan Carlos. El boom, la crisis y la recuperación. ¿Ha cambiado el modelo productivo de la economía española?. Valencia: Universitat de València, 2019. ISBN 978-84-9134-442-1.

Collado Curiel, Juan Carlos. El boom, la crisis y la recuperación. ¿Ha cambiado el modelo productivo de la economía española?. Valencia: Universitat de València; 2019. 332 p.