Manuel Alvar

Submatèries: filologia espanyola

Any ed.: 1987

Enquadernació: cartoné

La primera part de cada un dels volums d'aquesta col.lecció recull els discursos pronunciats durant l'acte d'investidura, peces autènticament importants i de difícil disponibilitat. El cos de l'obra és constituït per un o diversos textos del nou doctor "honoris causa" originals o ja publicats, seleccionats per l'autor entre els més valuosos i rars, amb la intenció de crear una nova unitat, perspectiva o enfocament.

Alvar, M. [Manuel] & López García, . [Ángel] (1987). Edición y estudio del Entretenimiento de las Musas de Don Francisco de la Torre y Sevil. Universitat de València.

Alvar, Manuel y López García, Ángel. Edición y estudio del Entretenimiento de las Musas de Don Francisco de la Torre y Sevil. Universitat de València, 1987.

ALVAR, Manuel y LÓPEZ GARCÍA, Ángel. Edición y estudio del Entretenimiento de las Musas de Don Francisco de la Torre y Sevil. Valencia: Universitat de València, 1987. ISBN 978-84-370-0290-3.

Alvar, Manuel y López García, Ángel. Edición y estudio del Entretenimiento de las Musas de Don Francisco de la Torre y Sevil. Valencia: Universitat de València; 1987. 264 p.