Doro Balaguer: art, cultura, política, país

Gustau Muñoz, ed.

Col·lecció: Paranimf, 5

ISBN: 978-84-370-5398-1

Matèria: sociologia i política

Idioma: català

Any ed.: 2002

Doro Balaguer es una personaldat rellevant del País Valencià, compromès des dels temps difícils amb la lluita per les llibertats i l'autogovern, i impulsor dels valors cívics. La seua reflexió sobre temes d'art i de cultura, de política i del país, està plena de matisos i aporta una visió personal marcada per la credibilitat ètica i l'actitud crítica. En aquest volum s'inclou una selecció d'escrits que comprèn des de textos exclusivament de caràcter polític fins a reflexions sobre l'art, la societat i la cultura.

Muñoz Veiga, G. [Gustau] (2002). Doro Balaguer: art, cultura, política, país. Universitat de València.

Muñoz Veiga, Gustau. Doro Balaguer: art, cultura, política, país. Universitat de València, 2002.

MUÑOZ VEIGA, Gustau. Doro Balaguer: art, cultura, política, país. Valencia: Universitat de València, 2002. ISBN 978-84-370-5398-1.

Muñoz Veiga, Gustau. Doro Balaguer: art, cultura, política, país. Valencia: Universitat de València; 2002. 250 p.