Discursos inaugurales de la Universidad de Valencia (siglo XVI)

Francisco Decio

Àngel Valentín Estévez, Francisco Pons Fuster, eds.

Col·lecció: Cinc Segles

ISBN: 978-84-370-5937-2

Matèria: història

Submatèries: història moderna

Any ed.: 2004

Els discursos acadèmics «inagurals» de Francesc Deci (o Dassió) en elogi de les ciències i de les lletres i en pro de la dignificació de la universitat, constituixen una part remarcable de l'obra d'aquest humanista valencià del segle XVI, catedràtic de Gramàtica de la Universitat de València i preceptor del comanador de Montesa Enric de Borja.

Decio, F. [Francisco] & Pons Fuster, F. [Francisco] & Valentín Estévez, . [Ángel] (2004). Discursos inaugurales de la Universidad de Valencia (siglo XVI). Universitat de València.

Decio, Francisco y Pons Fuster, Francisco y Valentín Estévez, Ángel. Discursos inaugurales de la Universidad de Valencia (siglo XVI). Universitat de València, 2004.

DECIO, Francisco y PONS FUSTER, Francisco y VALENTÍN ESTÉVEZ, Ángel. Discursos inaugurales de la Universidad de Valencia (siglo XVI). Valencia: Universitat de València, 2004. ISBN 978-84-370-5937-2.

Decio, Francisco y Pons Fuster, Francisco y Valentín Estévez, Ángel. Discursos inaugurales de la Universidad de Valencia (siglo XVI). Valencia: Universitat de València; 2004. 292 p.