Descartes. Leyendo el «Discurso del método»

G. Quintás Alonso, J. Gracia, D. Larraz, E. Moreno, P. Palanca, E. Ruiz, eds.

Traducció: Guillermo Quintás

Col·lecció: Bachillerato

ISBN: 978-84-370-7539-6

Matèria: filosofia

Any ed.: 2009

La presentació del text del discurs del mètode, està associada a una finalitat: facilitar la lectura del text de Descartes. A l'assumir aquest principi, s'ha tingut molt present la manera en que Descartes va entendre la lectura: llegir, en realitat, és conversar. El text del discurs del mètode afavoreix de forma exemplar la manera en el qual hem de situar-nos davant un text: tal com ens situem davant altra persona. La història que Descartes ens presenta s'até a un objectiu: que tots puguen enjudiciar la proposta que fa en relació amb com guiar la raó, bé a l'actuar, bé a l'indagar la veritat. L'edició ve acompanyada de tot un seguit d'activitats i d'un lèxic que s'articulen amb els criteris reguladors de la lectura.

Descartes, R. [René] & Gracia, J. [Javier] & Larraz, D. [Diego] & Moreno, E. [Empar] & Quintás Alonso, G. [Guillermo] & Ruiz, E. [Eulàlia] (2009). Descartes. Leyendo el «Discurso del método». Universitat de València.

Descartes, René y Gracia, Javier y Larraz, Diego y Moreno, Empar y Quintás Alonso, Guillermo y Ruiz, Eulàlia. Descartes. Leyendo el «Discurso del método». Universitat de València, 2009.

DESCARTES, René y GRACIA, Javier y LARRAZ, Diego y MORENO, Empar y QUINTÁS ALONSO, Guillermo y RUIZ, Eulàlia. Descartes. Leyendo el «Discurso del método». Valencia: Universitat de València, 2009. ISBN 978-84-370-7539-6.

Descartes, René y Gracia, Javier y Larraz, Diego y Moreno, Empar y Quintás Alonso, Guillermo y Ruiz, Eulàlia. Descartes. Leyendo el «Discurso del método». Valencia: Universitat de València; 2009. 172 p.