Derechos, justicia y estado constitucional

Un tributo a Miguel C. Miravet

María José Añón, Pablo Miravet Bergón, eds.

Col·lecció: Drets Humans

ISBN: 978-84-370-6092-7

Matèria: dret

Coeditor: Editorial Tirant lo Blanch

Any ed.: 2005

L'aprovació de la Constitució de 1978, fa ja més de vint-i-cinc anys, va comportar la transformació de les estructures juridicopolítiques de l'Estat i la redefinició del rol de la magistratura i del ministeri públic. Alguns dels jutges i fiscals que, tot hi formant part de l'entramat institucional de l'Estat en el règim precedent, van contribuir al canvi polític a Espanya reten homenatge a la memòria d'un company que es va significar pel seu compromís en la defensa dels drets humans com a element clau de legitimitat democràtica.

Añón, M. J. [María José] & Miravet Bergón, P. [Pablo] (2005). Derechos, justicia y estado constitucional. Un tributo a Miguel C. Miravet. Universitat de València.

Añón, María José y Miravet Bergón, Pablo. Derechos, justicia y estado constitucional. Un tributo a Miguel C. Miravet. Universitat de València, 2005.

AÑÓN, María José y MIRAVET BERGÓN, Pablo. Derechos, justicia y estado constitucional. Un tributo a Miguel C. Miravet. Valencia: Universitat de València, 2005. ISBN 978-84-370-6092-7.

Añón, María José y Miravet Bergón, Pablo. Derechos, justicia y estado constitucional. Un tributo a Miguel C. Miravet. Valencia: Universitat de València; 2005. 230 p.