Del estrecho dudoso a un Caribe invisible

Apuntes sobre arte centroamericano

Virginia Pérez-Ratton

Col·lecció: Miradas. Arte Contemporáneo Iberoamericano

ISBN: 978-84-370-9080-1

Matèria: art

Submatèries: teoria i ensenyament

Any ed.: 2014

L'art llatinoamericà s'ha situat en les últimes dècades com un dels sectors artístics que més ha crescut en importància en el mercat de l'art, i per tant l'interès per conèixer la seua evolució. Els recents estudis sobre les manifestacions artístiques a Amèrica Llatina han subratllat el mestissatge i el multi-culturalisme, únic camí per a comprendre les diferents realitats d'una regió integrada per més de vint països, amb històries i tradicions diferents. La recopilació del pensament crític d'Amèrica Central i el Carib en un llibre, va ser idea del crític i curador Paulo Herkenhoff, qui també va suggerir a l'autora, Virginia Pérez-Ratton. Aquesta obra perpetua després de la seua mort en 2010, el seu pensament i la seua memòria i, serveix per a conèixer en profunditat la creació artística d'aqueixa àrea geogràfica, valorar-la i situar-la en el plànol artístic que ocupa.

Pérez-Ratton, V. [Virginia] (2014). Del estrecho dudoso a un Caribe invisible. Apuntes sobre arte centroamericano. Universitat de València.

Pérez-Ratton, Virginia. Del estrecho dudoso a un Caribe invisible. Apuntes sobre arte centroamericano. Universitat de València, 2014.

PÉREZ-RATTON, Virginia. Del estrecho dudoso a un Caribe invisible. Apuntes sobre arte centroamericano. Valencia: Universitat de València, 2014. ISBN 978-84-370-9080-1.

Pérez-Ratton, Virginia. Del estrecho dudoso a un Caribe invisible. Apuntes sobre arte centroamericano. Valencia: Universitat de València; 2014. 260 p.