De la Terra a l'espai

Com funciona la tecnologia que ens ajuda des de l'exterior

David Iranzo Greus

Traducció: Josep Franco

Col·lecció: Sense Fronteres, 32

ISBN: 978-84-9824-682-7

Matèria: ciències

Submatèries: biologia, física

Idioma: català

Coeditor: Càtedra de Divulgació de la Ciència, Edicions Bromera

Any ed.: 2010

En l'actualitat, l'espai és molt més que un símbol, s'ha convertit en una part de la nostra vida, ¬encara que no sempre en som conscients. Des de l'agricultura fins als orígens de l'univers, passant per la comunicació o la navegació, la informació que recollim de l'espai exterior ens és d'una gran utilitat en el dia a dia. Amb un llenguatge accessible, «De la Terra a l'espai» ens explica com ens ho maneguem els humans per a anar a l'espai i com funcionen i per a què serveixen els satèl·lits i les llançadores que enviem allà dalt. Partint de la narració dels descobriments científics que han protagonitzat la carrera espacial del segle passat, el llibre llança també una ullada cap al futur, cap a unes tecnologies que semblen ser ciència-ficció, que ens ajuden, entre altres coses, a predir els canvis climàtics o a detectar l'arribada d'asteroides que podrien ser catastròfics.

Franco Martínez, J. [Josep] & Iranzo Greus, D. [David] (2010). De la Terra a l'espai. Com funciona la tecnologia que ens ajuda des de l'exterior. Universitat de València.

Franco Martínez, Josep y Iranzo Greus, David. De la Terra a l'espai. Com funciona la tecnologia que ens ajuda des de l'exterior. Universitat de València, 2010.

FRANCO MARTÍNEZ, Josep y IRANZO GREUS, David. De la Terra a l'espai. Com funciona la tecnologia que ens ajuda des de l'exterior. Valencia: Universitat de València, 2010. ISBN 978-84-9824-682-7.

Franco Martínez, Josep y Iranzo Greus, David. De la Terra a l'espai. Com funciona la tecnologia que ens ajuda des de l'exterior. Valencia: Universitat de València; 2010. 184 p.