Curso para la argumentación histórico-jurídica

Juan Alfredo Obarrio Moreno, José Miguel Piquer Marí

Col·lecció: Educació. Sèrie Materials

ISBN: 978-84-370-8933-1

Matèria: dret

Any ed.: 2012

La present obra neix amb la voluntat d'introduir a l'estudiant a l'ús del mètode jurídic, de l'argumentació i de les fonts jurídiques, en l'ús de les bases de dades, en la confecció d'un treball universitari o en l'aplicació de la retòrica com a element imprescindible per la desimboltura en la vida jurídica.

Aquest "Curso para la argumentación histórico-jurídica" intenta respondre als criteris de l'assignatura propedèutica "Tècniques i Habilitats jurídiques bàsiques" que s'imparteix en la Facultat de Dret de la Universitat de València. Aquest treball naix amb la voluntat d'introduir a l'estudiant a l'ús del mètode jurídic, de l'argumentació i de les fonts jurídiques, en l'ús de les bases de dades, en la confecció d'un treball universitari o en l'aplicació de la retòrica com a element imprescindible per la desimboltura en la vida jurídica. El text proposa una exposició esquemàtica, de naturalesa pràctic i teòrica, d'algunes de les qüestions principals que s'aborda en el temari de l'assignatura, amb la finalitat de facilitar la seua comprensió i la seua discussió.