Cómo tutelar unas prácticas externas de calidad

AA.DD.

ISBN: 978-84-370-9137-2

Matèria: psicologia i ciències de l'educació

Submatèries: pedagogia i didàctica

Any ed.: 2013

La Universitat de València ha desenvolupat en els últims anys una sèrie d'accions i programes encaminats a millorar la qualitat de les pràctiques externes per mitjà de la seua Unitat de Qualitat i de la seua Fundació Universitat-Empresa, ADEIT. Aquest manual respon al model de qualitat de tutoria de les pràctiques externes, per la qual cosa es defineixen les dimensions, criteris, aspectes que s'han de valorar, així com els indicadors que ho configuren. En ell es determinen els moments i les principals funcions que han d'exercir el tutor acadèmic i el tutor d'empresa. Així mateix, el volum estableix un sistema d'avaluació de la tasca del tutor de pràctiques, així com del procediment seguit per al seu reconeixement, i finalment proposa uns documents i guies, que serveixen com a eines d'ajuda per a tutoritzar les pràctiques.

VV.AA. (2013). Cómo tutelar unas prácticas externas de calidad. Manual de calidad de la tutoría de prácticas externas de la Universitat de València. Universitat de València.

VV.AA. Cómo tutelar unas prácticas externas de calidad. Manual de calidad de la tutoría de prácticas externas de la Universitat de València. Universitat de València, 2013.

VV.AA. Cómo tutelar unas prácticas externas de calidad. Manual de calidad de la tutoría de prácticas externas de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València, 2013. ISBN 978-84-370-9137-2.

VV.AA. Cómo tutelar unas prácticas externas de calidad. Manual de calidad de la tutoría de prácticas externas de la Universitat de València. Valencia: Universitat de València; 2013. 104 p.