Com John Silver el Llarg no va aprendre a llegir

La lectura no és útil, ni innocent

Josep Ballester Roca

Col·lecció: Lliçons magistrals d'obertura de curs, 65

ISBN: 978-84-1118-398-7

Matèria: filologia

Idioma: català

Any ed.: 2024

Format: 15 x 21,5 cm

L’educació lectora i literària; especialment, els problemes de comprensió que trobem en les últimes dècades entre els nostres joves i, també, en una part no poc significativa de la societat, és el tema central de la lliçó magistral llegida en l’acte d’obertura del curs 2024-2025, a càrrec de Josep Ballester i Roca, escriptor i catedràtic del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura a la Universitat de València. Un text polièdric que és tant literatura en si mateix, com un homenatge a les paraules i una reivindicació de tot allò que ens aporten des de la memòria lectora del mateix autor i, sobretot, des de la seua experiència docent.

Ballester Roca, J. [Josep] (2024). Com John Silver el Llarg no va aprendre a llegir. La lectura no és útil, ni innocent. Universitat de València.

Ballester Roca, Josep. Com John Silver el Llarg no va aprendre a llegir. La lectura no és útil, ni innocent. Universitat de València, 2024.

BALLESTER ROCA, Josep. Com John Silver el Llarg no va aprendre a llegir. La lectura no és útil, ni innocent. Valencia: Universitat de València, 2024. ISBN 978-84-1118-398-7.

Ballester Roca, Josep. Com John Silver el Llarg no va aprendre a llegir. La lectura no és útil, ni innocent. Valencia: Universitat de València; 2024. 36 p.