Índex del llibre:

Matèria: ciències

Any ed.: 2019

Pàgines: 162

La Universitat de València, durant més de cinc segles d’història ha recopilat i generat un patrimoni cultural, científic i natural que, generalment, és quasi invisible, tancat als seus departaments universitaris, en molts casos totalment infrautilitzat. Amb aquest llibre hem volgut traure’l a la llum, que es conega i adquirisca de nou sentit per augmentar-ne el prestigi, la visibilitat i l’accessibilitat, que s’entenga i que, per tant, siga valorat. Que servisca de font de noves investigacions, d’estímul per a futures i futurs naturalistes i científics, de coneixement per a altres investigadors i curiosos del saber. No es tracta d’una guia extensa ni de llistats desbordants; només hem obert un poc els nostres calaixos perquè es puga donar una ullada ràpida a aquests “tresors”, que esperem que podreu conèixer-los a través d’aquestes pàgines i gaudir-ne a les nostres instal·lacions.